Hämta själv? Lagret har öppet vardagar 9.00 till 16.00

Glimmervägen 14
191 62 Sollentuna

För de kunder som önskar att hämta ut sina order finns möjlighet att göra det.

Gör så här:

- Lägg och betala din order innan hämtning i vår egen webbutik eller på någon av de marknadsplatser där våra produkter säljs.

-Om din order är under 500kr så återbetalar vi fraktkostnaden när du har hämtat paketet.
- skicka ett mejl till info@noerdic.se, ange namn och ordernummer och meddela att du vill hämta ut ordern.
- Ring oss på 079 347 28 66 när du är framme. Vi kommer ut med din order.

Hitta hitt

Kundservice

Välkommen att kontakta oss på kundservice via mail eller via kontaktformuläret nedan. Under vardagar besvarar vi era mail oftast inom några timmar, dock reserverar vi oss för svar inom 24 timmar. Kolla även våra vanliga frågor och svar.

Vår kundservice tar hand om allmänna frågor samt returer. Maila på info@noerdic.se.

Produktsupport

Vi nördar in oss i varje produkt vi säljer så mycket vi kan. Har du frågor eller funderingar före eller efter köp, hör gärna av dig info@noerdic.se så hjälper vi dig. Det kan handla om expertise för att välja rätt produkt eller för att prata om montering. Det finns ingna dåliga frågor enligt oss.

Handlat via en av våra partners?

Har du beställt våra produkter via Åhlens, Elgiganten eller CDON, var vänligen ta kontakt via de enligt angiven kommunikationsmetod.

Frågor om betalning eller faktura?

Vänligen kontakta Klarna AB som hanterar våra betalningsärenden.